Spectra Basic - 'Normal People Scare Me'

Dobry wieczór!
Jak żyjecie? Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku.


Nie mam pojęcia od czego zacząć. Doczekałam się słońca, a że mam dużo wolnego czasu zrobiłam jakieś zdjęcia. Powiem szczerze, że nie podobają mi się, ale po tylu miesiącach bez aparatu w rękach po prostu wypadłam z fachu. Poza tym nie miałam jakiegoś konkretnego pomysłu na sesję. Tyle, że lalka Spectry podoba mi się tak bardzo... nie mogłam się po prostu oprzeć.

Jeśli chodzi o to co słychać u mnie (wydaje mi się, że jest to dosyć interesujące) to ostatnio przyjaciel wysłał mi muzykę z Wiedźmina. Spodobała mi się tak bardzo, że zaczęłam sobie wyobrażać niestworzone historie. Doszło do tego, że wczoraj (dzisiaj) poszłam spać o godzinie trzeciej w nocy gdyż moje pomysły i wyobrażenia musiałam przelać na papier.

Co się jeszcze działo od kiedy byłam nieobecna na blogu? Przekonałam się do seriali. Nie jestem tą 'typową tambler gerl chodzącą w superstarach z filtrem psa na twarzy i oglądającą seriale na Netflix'ie' dlatego oglądanie seriali zawsze mnie odpychało. (Z całym szacunkiem do tych dziewczyn). (Moja składnia mnie przeraża, Julia co się dzieje XD). Ostatnio będąc u przyjaciółki wspomniała ona o American Horror Story. Czytałam o tym wcześniej i nakręciłam się bardzo żeby to obejrzeć, ale ani nie umiałam tego znaleźć, ani jakoś samej zaczynać mi się nie chciało. Stwierdziłyśmy, że obejrzymy (ona oglądała, ja nie). Skończyło się na tym, że jednego wieczoru obejrzałyśmy trzy odcinki pierwszego sezonu. Więcej się nie dało, bo musiałam wracać do domu :P. Aktualnie jestem na ósmym (?) odcinku drugiego sezonu i podoba mi się on bardziej niż pierwszy (sezon). Jedyne czego mi w nim brakuje to Taissy Farmigi (♥). (I oczywiście, że spodobał mi się Tate, mogłabym powiedzieć, że go crush'uje, ale bardzo nie lubię tego słowa). Jaki z tego morał? Polecam obejrzeć AHS, bo 'ryje banię' XD. (Nie mogłam się powstrzymać).

Teraz ta wielka chwila, w której możecie zobaczyć zdjęcia. Tak,  pozwalam. No chyba, że ktoś już to zrobił i pominął moje wywody XD. 

albo
XD






 O. To na przykład nie jest takie złe. W sumie nawet te prześwietlone zdjęcia mają swój klimat. Wiecie, duchy i te sprawy.
















No i w sumie tyle. Ja po prostu muszę wrócić do robienia zdjęć. Przez połamaną nogę też nie mam jak za bardzo manewrować przy lalce. Pamiętam jak chciałam jesienią zrobić zdjęcia to musiałam wchodzić na drabinę. Czego się nie robi dla dobrych fotek? Można też potraktować tę sesję jako taką 'recenzję', bo jest tu sporo zbliżeń na dodatki/strój. Pewnie kiedyś pojawi się dokładniejszy post o tej lali, ale jak na razie jest to co jest.

Bardzo się cieszę, że mogłam cokolwiek opublikować. Muszę jeszcze popracować nad zmianą wizualną bloga i muzyką, bo szczerze nie mogę znieść takich piosenek jakie aktualnie tu są. To jest muzyka zdecydowanie NIE dla moich uszu. Kiedyś może dokładniej opiszę Wam to czego słucham. Jak na razie żegnam ozięble. (Najlepszy tekst mojego dziadka).

Do następnego! :D


Komentarze

  1. Dobry wieczór Julka! Znowu napotykam wiedźmina? Ja rozumiem że to jedna z moich ulubionych książek (kocham literaturę fantasy) ale od kiedy znów zaczęłam czytać ,,Ostatnie życzenie" na każdym kroku wyskakuje na mnie wiedźmin :) Chociaż w sumie to dobrze, bo do głowy by mi nie przyszło posłuchać soundtrack'a, a tu proszę. Uwielbiam takie klimaty(zaraz obok heavy metalu i hard rocka)

    Seriale? Kiedyś (czytaj:2 miechy temu) myślałam tak samo jak ty. Blee to dla mnie zbyt dziewczyńskie itd. Ale kiedy włączyłam, tak z czystej ciekawości, Soy Lunę, o której wszyscy teraz mówią, i zobaczyłam że główna bohaterka nest równie szalona i roztrzepana co ja zobaczyłam, że to jest naprawdę fajne.

    Sesja, biorąc pod uwagę mój brak sympatii do lalki Spectry (głównie przez headmold) całkiem udana. U mnie słońce wygląda dosyć często, co chwilę śmiejemy się na Mazurach, że u nas ładna pogoda, a w radiu narzekają na to, jak jest źle i niedobrze.

    W sumie to nie mam nic więcej do powiedzenia, więc jak na razie żegnam ozięble. (Najlepszy tekst Twojego dziadka).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło czytało mi się ten komentarz! Swoją drogą, wspomniałaś o hard rocku :> Trochę nie byłam pewna czy dodawać na bloga ACDC i Iron Maiden... ale widzę, że mam zwolenników :D Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dobry wieczór!
    U mnie również dużo wolnego=matury. Strach pomyśleć że za 2 lata mnie to czeka...
    Oo muzyka z Wiedźmina jak miło:) Choć nie grałam w grę to lubię sobie czasem posłuchać soundtracków. Książki polecam, bardzo wciągające i do tego ze szczyptą "polskiego" humoru.
    Około rok temu w bardzo podobny sposób przekonałam się do anime. Zawsze myślałam, że to głupie, cukierkowa te itp, a potem włączyłam 1-szy odcinek Death Note'a (a że uwielbiam kryminały) to przepadłam:)
    Całkiem fajna sesja, bardzo ładne kolory, kojarzą mi się z zachodem słońca późnym latem. Mi z kolei zawsze podobał się headmold Spectry, gdyby nie jej niezbyt naturalny kolor skóry prawdopodobnie kupiłabym ją na custom. Można z niej wydobyć sporo charakteru.
    To chyba tyle, i żebyśmy tu nie zamarzły żegnam cieplutko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jak miło mi się robi kiedy czytam każdy komentarz! Dziękuje za takie wspaniałe słowa :D Ściskam mocno <3

      Usuń
  3. Kto nie kocha Tate'a? Dla nie go się to ogląda :D
    Muzyka z Wiedźia zawsze na propsie :D
    A sama Specia... jak pisałaś - prześwietlone zdjęcia mają ten duszny klimat co jest świetnym zabiegiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandzia tutaj? :o Jeju! Radość niesamowita :D Dziękuje, że wpadłaś, niezmiernie się cieszę <3

      Usuń
  4. Jesteś cudowna. Czekam na kolejne zdjęcia, skarbie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

To co napiszesz w komentarzu świadczy o tym ile posiadasz kultury. Bądźmy dla siebie mili! ♥

Popularne posty