Szybki info post

Hej! 
Tak, nadal żyję ;P Chciałam tylko napisać, że wszystko u mnie spoko. Nie było w ten weekend postu, bo w piątek miałam klasowe mikołajki do 21.30, w sobotę byłam na wycieczce w Warszawie, a niedzielę poświęciłam na regenerację, naukę i robione lekcji. Możliwe, że post pojawi się bliżej piątku albo sobota rano, bo w piątek wieczorem mam siłownie i będę z mamą piekła pierniczki, a w sobotę na 15 jedę na próbę do ślubu z nocowaniem w szkole xd. Nevermind :D Jeszcze czeka mnie test z chemii i teoria z edb, a jutro mam szczepienie.
Życzcie mi powodzenia! I nie martwcie się - nigdy nie zapomnę o blogu <3.
 
Nieudane zdjęcie z lodowiska na narodowym ;p. Eh, jak ja nienawidzę robić sobie selfie xd Na tym wyszłam jakoś staro i jakbym nie miała oczu haha :'D. Ogólnie jeszcze tylko powiem, że jak ktoś mieszka bliżej Warszawy to niech sobie pojedzie tam właśnie na to lodowisko, bo jest meeeeega! Ja byłam w sobotę i bawiłam się świetnie :D
(bluza ze zdjęcia - Aloha From Deer c;)

Komentarze

  1. Ja też mam zajęty tydzień, przynajmniej tyle, że coraz bliżej święta;)
    No to życzę powodzenia i do następnego posta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (napisała Julia oszukując, że się uczy chemii, a tak naprawdę odpisuje na komentarz :>) :D

      Usuń

Prześlij komentarz

To co napiszesz w komentarzu świadczy o tym ile posiadasz kultury. Bądźmy dla siebie mili! ♥

Popularne posty