♥Bajeczna recenzja #9 - Apple White Royally Ever After

Dzieeeeeeń dobry!
Jak tam żyjecie? :D Ja jestem dzisiaj bardzo zadowolona, bo spadł pierwszy śnieg i o dziwo nadal pada! Korzystając z wolnego wstawiam post dziś rano, bo przez cały weekend mnie nie będzie w domu,a nie chciałam zostawiać Was bez żadnej notki ;p. Jeju jak ja już nie mogę się doczekać Świąt! Jeśli już mowa o Świętach, to byłam wczoraj z mamą w Tesco i poszłam 'na zabawki'. Było ich baaaaardzo dużo :O Upatrzyłam sobie takiego ogromnego różowego jednorożca i oczywiście lalkę, co ciekawe ani nie MH ani nie EAH! Tak, były lalki DC Superhero Girls! I to wszystkie egzemplarze! Najpierw chciałam Harley Queen, ale potem stwierdziłam, że Wonder Woman jest o wiele ładniejsza. Ma bardzo ładną twarz i długie czarne włosy. Zabawne było to, że lalki były bezcenne :D Nawet czytnik cen nie chciał mi pokazać ile kosztują - musieli widocznie jeszcze ich nie 'nabić' xd. Szkoda, że nie mogłam nic kupić, bo już mam prezent, na który zresztą wybuliłam całe swoje oszczędności, a na dodatek jestem jeszcze na minusie! ;D
Jeszcze chciałabym Wam życzyć miło spędzonego dnia z okazji Święta Niepodległości :).

Coś z zupełnie innej beczki - Apple White :3 Kupiłam ją na Allegro i kosztowała mniej więcej 140 - 150 zł (dokładnie nie pamiętam, mogła być nawet droższa). Jestem tak dumna z jej posiadania, że traktuję ją jak lalkę ekskluzywną. Nie jest to może SDCC, ale prawie, prawie ;p. Zdjęcia są dość... hę... nieładne bym powiedziała...XD Dosłownie robiłam je w 10 minut po powrocie ze szkoły kiedy jeszcze był promyczek słońca. Wybaczcie :>
MAŁE WTRĄCENIE: Przed sekundą wróciłam z dworu, bo nie mogłam się oprzeć  aby nie zrobić jakiś zdjęć! Zrobiłam ich niewiele (na razie), ale mam nadzieję, że u mojej babci też jest śnieg ;p Kurczę zimno jest! :D Chyba się zdecyduję zmienić już wygląd bloga na nieco bardziej zimowy.












 Delikatny makijaż idealnie pasuje do bogatych zdobień. Najbardziej podoba mi się kolor ust - taki jasnoróżowy.

 Kolczyki były całe czerwone tzn. z półprzezroczystego czerwonego plastiku. Dodałam złote detale.
 Ze sztucznymi rzęsami lalek mam takie love-hate relationship ;p. Te u Apple tak nie bardzo mi się podobają, ale niektóre np. jak ktoś robi custom lalki to są takie ładne xd. Tak, nie umiem układać zdań, mam nadzieję, że coś rozumiecie :D!




 Buty to jedna z piękniejszych rzeczy tej lalki *o*. Były całe białe, teraz są złoto-białe. PIĘKNE!♥
 Szczotka jest złota, tak jak stojak. Pamiętnik taki jak widać.
 Włosy są TAK MIĘKKIE, że chyba miękcejszych  nie widziałam! Ani odrobinki kleju ♥


Wydaje mi się, że ten post był bardzo emocjonujący haha :D. Cały czas pamiętam o 'specialu' na 1K wyświetleń (tylko, że jeszcze nie mam zdjęć). Możecie się spodziewać w najbliższym czasie sesji zimowej. Wrzucam wam 'zdjęcie promocyjne'♥:
Napiszcie w komentarzach co chcielibyście znaleźć pod choinką :3 A może jakie lalki Wam się marzą? ♥

Do następnego posta :* Buzi ;>

Komentarze

  1. Apple z Royality Ever After jest zdecydowanie królewska - jej złote ozdoby robią wrażenie. Ślicznie się prezentuje, aczkolwiek jak dla mnie jest za bogata, więc wolę wersję Legacy Day.
    Nie mogę się doczekać zimowej sesji i widzę, że nie tylko mnie złapał już zimowo - świątecznu nastrój :D
    Xo bym chciała znaleźć pod choinką? Dobre pytanie. Myślę, że lalkę Rochelle Goyle Basic (acz to tylko marzenia), Cerise albo Cedar (Basic) i koszulkę w jeżyki (kocham jeże!��)
    Jeśli chodzi o lalkowe marzenia, to nadal zbieram Basici rebelsów, chciałabym Isi i Lornę, Batgirl i Supergirl w korzystnych cenach (nie kupuję lalek przez internet).

    Pozdrowionka, trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież gorąco pozdrawiam :D Niech nasze marzenia się spełniają! :3

      Usuń

Prześlij komentarz

To co napiszesz w komentarzu świadczy o tym ile posiadasz kultury. Bądźmy dla siebie mili! ♥

Popularne posty